WTCR - Teszt 22:45-kor! Na ez a komoly!
Teszt 22:45-kor! Na ez a komoly!

Teszt 22:45-kor! Na ez a komoly!

LantiLanti
2014/04/04 09:39

Lada_granta_tc1

Pár napja már írtam arról, hogy a Lada nincs könnyű helyzetben, és itt most nem elsősorban a homologizációs problémákról van szó, hiszen a többi márka is hasonló cipőben jár. Az orosz csapat két napja "összemérhette" magát a Citroennel, a franciák ugyanis pont Magny-Coursban járatták be a három autót Marrakesh előtt.

A két csapat ugyan nem tartózkodhatott egyszerre a pályán, de a jó öreg stopper-testvér minden problémát megold. Vagy éppen újabbakat okoz, hiszen kiderült, elég nagy a Lada hátránya Loeb-ékkel szemben.

Egy dolgot azonban nem lehet állítani az oroszokról: hogy ölbe tett kézzel ülnének. A csapat lassan egy hete folyamatosan Magny-Coursban táborozik, egész nap dolgoznak az autókon, esténként pedig tesztelik az új megoldásokat. Néha elég későig...

"22:45 van, de az egyik autó még mindig köröz a pályán. Túl hangos ahhoz, hogy aludni lehessen" - írta tegnap Mikhail Kozlovskiy, a Lada egyik pilótája.

Franciaországban egyébként éppen tegnap történt váltás, James Thompson hazautazott, Rob Huff pedig átvette tőle a tesztfeladatokat. Információink szerint a Lada a legutolsó lehetséges időpontig, szombatig marad Franciaországban, és csak utána indulnak az autók Marrakeshbe.

Szintén a Lada háza tájáról származó hír, hogy úgy tűnik, a motor idén is rendben lesz, erős, jól kezelhető és strapabíró blokkot faragtak az ORECA műhelyében. A gondok inkább a kasztnival vannak, akárcsak egy éve.

Nem hivatalos információk szerint egyre többször merül fel annak lehetősége, hogy a Lada az egész versenyautót egy külsős céggel készíttesse, ami garancia lehetne az eredményességre. Ebben nincs semmi boszorkányság, korábban a Chevrolet-nek sem volt sok köze a Lacettihez vagy a Cruze-hoz, a motort és a kasztnit is az RML építette.

Fotó: Lada Sport Lukoil

[ad#2]

Hozzászólások