
Termas és a ráncfelvarrás
Egy hét múlva a WTCC-s csapatok ismét megszállják az Argentína északi részén található Termas di Rió Hondo versenypályát, ahol vár rájuk egy-két meglepetés. A tavalyi argentin futam óta ugyanis jelentős változások történtek, pozitív értelemben.
A Santiago del Estero közelében található pályát hivatalosan 2008-ban adták át, az első években azonban inkább helyi és regionális versenyeknek adott otthont. 2011-ben viszont megszületett a döntés, és Jarno Zafelli tervei alapján megkezdték a komplexum fejlesztését annak érdekében, hogy az FIA és a FIM (Nemzetközi Motor Szövetség) előírásainak megfelelve nemzetközi eseményeket is vendégül láthassanak.
Az eredeti 4.4 kilométerről 4.8 növelték az aszfaltcsík hosszát, amivel Termas a leghosszabb kör lett Argentína több mint 20 állandó versenypályája közül.
A munka meg is hozta gyümölcsét, a tavalyi halasztás után idén áprilisban MotoGP futamot rendezhettek, így a 2013-as állapotokhoz képest óriási fejlődésen esett át az infrastruktúra.
Újraaszfaltozták a teljes pályát, felújították a boxutcát és az orvosi központot. Létrehoztak két helikopter leszállót, új, a nemzetközi szövetségek által is jóváhagyott sóderes bukótereket alakítottak ki, megerősítették és modernizálták a korlátokat, a szervizút hálózatot és a kommunikáció rendszereket, valamint egy új lelátót is felhúztak.
Vár tehát majd néhány kellemes meglepetés a Túraautó VB mezőnyére.