Nehezebb BMW, könnyebb SEAT
Az FIA kiadta a makaóra érvényes súlytáblázatot, melyből kiderül, hogy a BMW-k nehezebbek, a SEAT-ok pedig könnyebbek lehetnek az utcai pályán, mint Sanghajban. Bári Gergő információi alapján viszont ez nem jelent majd komoly gondot, hiszen 1160 kilónál úgysem lehetett lejjebb menni a bajor autókkal. A Honda először került be a kompenzációs rendszerbe, makaón 20 kilóval mehetne minimumsúlyuk alá.
A makaói hétvégére érvényes pluszsúlyok:
Típus | Pluszsúly | Gyári minimumsúly | Makaó minimumsúly |
Chevrolet Cruze 1.6 T | + 40 kg | 1160 kg | 1200 kg |
BMW 320 TC | +/- 0 kg | 1160 kg | 1160 kg |
SEAT León WTCC | + 10 kg | 1150 kg | 1160 kg |
Ford Focus S2000 TC | - 20 kg | 1150 kg | 1130 kg |
SUNRED SR León 1.6T | - 20 kg | 1150 kg | 1150 kg * |
Honda Civic S2000 | - 20 kg | 1150 kg | 1130 kg |
Honda Accord Euro R | + 40 kg | 1150 kg | 1150 kg |
Chevrolet Cruze LT | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
Chevrolet Lacetti | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
BMW 320si | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
* A spanyol nemzeti homologizációval rendelkező SUNRED SR León csak azzal a kitétellel kapott engedélyt, hogy minden futamon +20 kilós büntetősúlyt kell tenni az autóba.
FONTOS! Kérlek, állítsd be a Facebook Oldalon az értesítések küldését. Részletek ITT.
Fotó: WTCC Media
Hozzászólások