WTCR - Michelisz: a ballasztra várva
Michelisz: a ballasztra várva

Michelisz: a ballasztra várva

LantiLanti
2014/04/22 10:45

Michelisz_pr_r2

Michelisz Norbi két pontszerzéssel fejezte be a paul ricardi WTCC hétvégét, az első, esős versenyen a hetedik, a második, már majdnem teljesen száraz futamon pedig a nyolcadik helyen intették le.

A Zengő Motorsport pilótája a TouringCarTimes helyszínen dolgozó újságírójának, Neil Hudsonnak nyilatkozott magáról a hétvégéről, illetve a két hét múlva következő hungaroringi versennyel kapcsolatos várakozásairól.

"Összességében, a körülményeket figyelembe véve elégedett vagyok, hiszen korábban még nem mehettem esőben a TC1-es autóval, úgyhogy szerintem a hetedik hely nem rossz" - mondta Norbi a TCT-nek.

"Második futam nem a várakozásoknak megfelelően alakult. Egy jó rajtot szerettem volna, de csak közepesre sikerült, így nem tudtam előrébb kerülni. Később, amikor Morbidellit megforgatták előttem, le kellett vágnom a sikánt, majd a csapatomtól kellett kérdezgetnem, hány versenyzőt engedjek magam elé, hogy elkerüljük az áthajtásos büntetést."

"Aztán a kör végén valaki belém jött az utolsó kanyarban, és emiatt kb. öt helyet veszítettem, így egy ideig én voltam az utolsó TC1-es.  Ezen a pályán nem volt könnyű visszaküzdeni magam, de szerencsére sikerült bezsebelnem pár pontot."

Michelisz_valente_pr_muvesz

Május 2-4 között jön Norbi hazai versenye a Hungaroringen, ahol végre a ballaszt rendszer is életbe lép. Az elmúlt két hétvégén a Citroen mindenkivel feltörölte a pályát, a pluszsúlyok viszont talán csökkentik némileg a franciák előnyét, a magyar körön pedig legendásan nehéz előzni.

"Sikerült némi információt gyűjtenünk a beállításokkal kapcsolatban, van egy jó alapunk, ami remek hír a magyarországi verseny előtt. De még mindig nem érzem 100%-an jól magam az autóban. Sajnos nincs lehetőségünk tesztelni a legfontosabb hétvégénk előtt, de mindent megteszünk majd, hogy a legtöbbet kihozzuk az autóból."

"Reményeink szerint Magyarországon csökkenthetjük majd az autó súlyát, ami segítséget jelent. Arra nem lesz elég hogy, az időmérőn és az első futamon megverjük a Citroent, de arra talán igen, hogy megnehezítse számukra a felzárkózást a második versenyen" - zárta Norbi.

Az előzetes várakozások szerint a Citroen kivételével valamennyi márka csökkentésre számíthat a Hungaroringen, miközben a C-Elysée-k biztosan maradnak a maximális 1160 kilós súlyon.

Fotó: WTCC Media, Zengő Motorsport

Hozzászólások