
Gyanús: létszámnövelés a Polestarnál
A nagy gyártó-körkép során megpróbáltuk kideríteni, mely autómárkák érdeklődnek komolyabb szinten a WTCC iránt, és végül arra jutottunk, hogy valószínűleg a Volvo, Renault, Subaru hármasból kerülhet ki a TouringCarTimes által korábban megemlített "meglepetés gyártó".
A lemaradók kedvéért: a TCT korábban arról írt, hogy van még egy autógyár, amely már 2014-ben csatlakozna a WTCC-hez, ám a csúszások miatt valószínűleg csak a következő szezon közben érkeznek.
Orosz barátaink a Touringcars.ru oldalon nemrég olyan híreket hallottak, amelyek megerősítenek bennünket abban a hitünkben, hogy a Volvo sanghaji vendégszereplése nem csak lábujj mártóztatás, és nem is pusztán a C30 elbúcsúztatásáról szól.
Információik szerint a Volvo tuning partnere, a legutóbbi WTCC-s és a jelenlegi STCC-s programot is irányító Polestar Racing az utóbbi időben jelentősebb mértékben növelte szakemberei létszámát, pont úgy, mint 2010-ben, nem sokkal a 2011-es kísérleti program bejelentése előtt.
A hír mindenképpen figyelemreméltó, bár orosz barátaink nagyon helyesen azt is kiemelték, hogy a Polestar a versenyzés mellett utcai autók tuningjával is foglalkozik, így nem lehet teljes biztonsággal kijelenteni, hogy a létszámnövelést egy készülődő új sportprogram indokolja.
A szél által mostanság összefújt információmorzsák (az összes gyártó közül ők jelentették ki legegyértelműbben, hogy foglalkoztatja őket a WTCC, indulnak Sanghajban, növelik a Polestar dolgozók létszámát) alapján viszont lassan a Volvo lép elő első számú "gyanúsítottá".
Fotó: WTCC Media