
Csak a SEAT súlya változik
Az FIA Moszkvára érvényes kompenzációs súlytáblázatából kiderül, hogy a Salzburgringhez képest egyedül a SEAT-ok minimum tömege változik majd, a spanyol márkával versenyző csapatok 10 kilót vehetnek ki az autókból.
Az elmúlt három hétvége időmérős és versenyen elért eredményeiből számolt átlag köridő továbbra is Chevrolet Cruze-nál a legkedvezőbb, ám mivel a Honda Civic 3 tizeden belül maradt, továbbra is azonos súllyal versenyez majd a két rivális márka.
A BMW esetében hét tizedmásodperc a lemaradás, azaz a bajor autók Moszkvában is a gyári minimumon, azaz 1150 kilón futnak majd.
A Lada helyzete sem változik, a Granták hátránya továbbra is annyira komolya, hogy a lehető legnagyobb kedvezményt kapják a ballasztrendszerben, azaz továbbra is 20 kilóval mehetnek a gyári minimum érték alá.
A Moszkvára érvényes kompenzációs súlytáblázat:
Típus | Pluszsúly | Gyári | RUS |
Chevrolet Cruze | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
BMW 320 TC | +/- 0 kg | 1150 kg | 1150 kg |
SEAT León WTCC | + 10 kg | 1150 kg | 1160 kg |
Honda Civic S2000 | + 40 kg | 1150 kg | 1190 kg |
Lada Granta | - 20 kg | 1150 kg | 1130 kg |
Fotó: WTCC Media