WTCC - Visszatér a múlt

Visszatér a múlt

LantiLanti
2012/08/30 20:32

Bár már kezdtük azt hinni, hogy az idei évben csak 1.6 turbós autókkal mennek majd a WTCC-ben, az ázsiai futamokra azért csak beszivárog egy-két régi szívó 2000-es a mezőnybe. Pontosabban egyelőre egy tűnik biztosnak, a Liqui Moly Team Engstler állít csatasorba egy BMW 320si-t Franz Engstler és Charles Ng 320TC-je mellett. A szívó kétezres Bömbit Suzukában Maszaki Kano, Makaón pedig Joseph Rosa-Merszei vezeti majd. A csapat még tárgyalásokat folytat, hogy ki üljön a kocsiba a kínai versenyen.

"Még nem ütöttük nyélbe a megállapodást, ám a következő hetek során értékeljük az beérkezett ajánlatokat" - utalta arra Kurt Treml csapatfőnök, hogy akad jelentkező a sanghaji futamra is.

Kano és Merszei is visszatérő vendég a WTCC-ben. A japán pilóta 2008 óta indulgat az ázsiai futamokon a Team Engstler színeiben. Tavaly csak Suzukában állt rajthoz, az azt megelőző három esztendőben azonban a japán verseny mellett Makaóra is ellátogatott. 2011-ben a Team Engstler által irányított DeTeam KK csapatnév alatt egy 1.6 turbós BMW-vel szerepelt a suzukai fordulón. Kano egyébként idén két futamon is rajthoz állt a japán Super GT sorozatban.

Jo Merszei pedig igazi Makaó specialista, az elmúlt három szezon során rendre ott volt a WTCC idényzáróján, mindannyiszor egy szívó 2.0 literes BMW-t vezetett az Engstler csapat égisze alatt. Túraautós pályafutását megelőzően pedig a makaói és az ázsiai F3-as sorozatban versenyzett.

Fotó: WTCC Media

Hozzászólások