WTCC - Mizu Nagy Dani motorjával?
Mizu Nagy Dani motorjával?
Fotó: Zengő Motorsport

Mizu Nagy Dani motorjával?

LantiLanti
2016/05/22 19:59

Közeledik a németországi WTCC hétvége, jövő hét pénteken és szombaton rendezik az edzéseket valamit a futamokat a Nordschleifén, és egyelőre nincs konkrét információnak arra nézve, hogy egy vagy két zengős pilótának szurkolhatunk-e.

Az eredeti tervek szerint a Nürburgringre készült volna le a Mugen a NIKA Racingtől vásárolt 2015-ös fejlesztésű Honda motor felújításával, ám a WTCC Blog információi szerint továbbra is bizonytalan Nagy Dani indulása.

A szombati futamok miatt a Zengő Motorsportnak legkésőbb kedden el kell indulnia Magyarországról, és bár az utolsó pillanatig kivárnak, egyelőre még nem közölhetünk örömteli hírt.

"A srácok éppen kint vannak Németországban, és a Nordschleifén edzenek, de sajnos nem kaptunk biztató híreket a motorról. Mi mindent megteszünk, rajtunk nem múlik, de egyelőre úgy tűnik, nincs sok remény rá" - fogalmazott Zengő Zoltán csapatfőnök.

Ficza Feri és Nagy Dani mellett Nagy Norbi is gyakorolja a Nordschleifét, hiszen jövő hétvégén a WTCC és az ETCC mezőnye együtt, egy versenyben szerepel majd a 21 kilométeres körön.

Nagy Dani egyébként a WTCC Blognak néhány napja úgy nyilatkozott, ő továbbra is minden hétvégére úgy készül, mintha már megérkezett volna a motor.

Honda_zengo_motor

"Az összes eddigi hétvégére úgy tekintettem, hogy ha bármi történik, és mégis beülhetek, akkor rajtam ne múljon a dolog. Így van ez most is, két hete mással sem foglalkozom, csak a Nordschleifére készülök, minden energiát ebbe fektetek" - mondta Nagy Dani a WTCC Blognak.

A fiatal magyar pilóta szerint egyébként előnyei is lennének, ha a Nordschleifén mutatkozhatna be, bár kétségtelenül komoly feladat elé állítaná, ha a világ egyik legnehezebb versenypályáján kéne megismerkedni a TC1-es Hondával.

"A Nordschleifének is lennének előnyei, hiszen itt egyórásak az edzések, amelyek során a Grand Prix pályán is lehet körözgetni, tehát a szokásosnál több időm lenne megszokni a kocsit."

Csapattársa, Ficza Feri már négy hétvégén van túl a WTCC-ben, és természetesen sokat beszélgetnek a TC1-es autóról, ami egy picit segítséget jelenthet Daninak az első találkozás előtt.

"Ferike azt mondta, bármennyire is készült rá, az autó ereje meglepő volt az első menések alkalmával. Kiemelte még a gázérzékenységet; az ALS annyira hatékony, hogy folyamatosan fenntartja a turbónyomás, úgyhogy turbó-lyuk gyakorlatilag nem létezik."

Ha Dani végül tényleg nem kapja meg a motort a németországi versenyig, akkor a június 10-12 között esedékes moszkvai fordulón mutatkozhat be a WTCC-ben.

Hozzászólások