WTCC - Folytatódik a TCR teljesítménykiegyenlítés meghatározása
Folytatódik a TCR teljesítménykiegyenlítés meghatározása

Folytatódik a TCR teljesítménykiegyenlítés meghatározása

Lanti ·
2019/02/06 16:49

Második fázisába lépett a TCR autók teljesítménykiegyenlítő számainak, ismertebb nevén a BoP meghatározása.

A Pininfarina szélcsatornájában végzett aero-tesztek után most a motorok teljesítményének meghatározásán van a sor, amelyre szintén Olaszországban, az ORAL Engineering fékpadján kerül sor.

Ide kattintva az Instagramon is követheted a WTC Blogot

A mérés során pontosan ugyanolyan kábelezést és csövezést használnak, mint amik az autókba kerülnek, és egy adatrögzítő elektronikával mérik a motorok teljesítmény- és nyomatékgörbéjét.

Minden motort hat különböző teljesítményszinten mérnek: 102.5%, 100%, 97.5%, 95%, 92.5%, valamint 90%-on.

A fékpadon zajló tesztek éppen emiatt több napon keresztül zajlanak majd. A BoP meghatározás utolsó fázisára, a valenciai tesztre, február 18-án kerül sor, ám ahogy arról korábban már beszámoltunk, oda csak az új autókat, tehát a Hyundai Veloster N-t, a Lynk & Co 03-at, az Alfa Romeo Giulietta Velocét és a Lada Vesta Sportot viszik el. 

2019 ORAL_engine test_6.jpg

Hozzászólások