WTCC - A Hyundai és a Lynk & Co is nehezebb lesz Suzukában
A Hyundai és a Lynk & Co is nehezebb lesz Suzukában
Fotó: fiawtcr.com

A Hyundai és a Lynk & Co is nehezebb lesz Suzukában

LantiLanti
2019/10/21 12:20
A hivatalos táblázatot ugyan még nem adták ki, mi azonban kiszámoltuk, hogyan alakulhatnak a kompenzációs súlyok a hétvégi suzukai WTCR-fordulón. Egyet mondhatunk: idén még nem volt ilyen szoros az állás a három "nagy" között.

A pluszsúlyokat az elmúlt három hétvége (Nordschleife, Vila Real, Ningbo) időeredményeiből számítják. Valamennyi márka esetében veszik a két legjobb időt a két időmérőről, valamint a két legjobb pilóta két legjobb körét a futamokról, és ezek átlagainak különbsége határozza meg, melyik típus mennyi ballasztot kap.

Idén először mindössze 10 kiló lesz a különbség a három legerősebb márka, a Hyundai, a Honda és a Lynk & Co kompenzációs súlyai között, hiszen Ningbo után a koreai és a kínai márka is 10 kilóval feljebb megy. Mindez azt jelenti, hogy Michelisz Norbiék csatlakoznak a Hondához a plafonon, Yvan Mullerék pedig csak 10 kilóval kapnak kevesebbet náluk. Utóbbi márkát még mindig a halványabbra sikerült nürburgringi hétvége segíti ilyen téren. 

Ningbóban a Cupra és az Alfa Romeo is számottevően közelebb volt az élbolyhoz, mint korábban; Aurelien Panis bejutott a Q3-ba, Ma Qing Hua pedig második lett az első futamon. Mindkét márka 20 kilóval lesz nehezebb, mint Kínában. 

Az Audi és a Volkswagen ellenben könnyítést kapott, előbbi 10, utóbbi 20 kilóval mehet lejjebb. 

Egyelőre nem tudni, lesz-e BoP változtatás Suzukára, így a teljes kiegyenlítő táblázatot csak később közöljük.

A Suzukára érvényes súlykompenzáció:

Bal.jpg

Hozzászólások