
Nagyon is megéri!
A L'Équipe rövid hírében szerepel, hogy a TNS Sofres tanulmánya szerint az AG2R La Mondiale lett a franciák kedvenc kerékpáros csapata. Köszönhetően annak, hogy Betancur az év elején, a Touron pedig Jean-Cristophe Péraud és Romain Bardet szerepelt nagyszerűen, ráadásul Vincent Lavenu együttese a csapatversenyt is megnyerte a francia körön, sokkal többször tűnt fel a médiában, mint 2013-ban, és ennek nagyon komoly eredménye lett.
Az elsősorban a biztosító társaság által szponzorált gárda éves költségvetése 10 millió euró, ebből hozott össze idén az AG2R 96,5 millió eurónak megfelelő reklámmegjelenést.
Az AG2R általános igazgatója, Yvon Breton érthetően elégedett volt a befektetéssel, amely „közel tízszeres haszont produkált.”
Csak ha esetleg egy-egy magyar cégnek lenne „fölös”, vagy befektetni kívánt 10 millió eurója...