Kerékpár - A kind of magic
A kind of magic
Fotó: Gettyimages

A kind of magic

HosszabbitásHosszabbitás
2015/10/28 11:19

"Bármely kellően magas színvonalú technológia megkülönböztethetetlen a varázslattól" - írja egy helyen Arthur C. Clarke, a tudományos-fantasztikus irodalom hajdani nagyágyúja. Állítását most az indiai Hindustan Computers Limited (HCL) igazolhatja, nem is akárhol, a futball egyik szentélyében, a manchesteri Old Traffordon.

2015. szeptember 2-án jelentették be a HCL és a Manchester United együttműködését. A közös munka eredményei egyaránt élvezhetőek lesznek a stadionba kilátogató szurkolók számára, de a digitális technológia az ígértek szerint még inkább összeköti a United 659 millióra becsült szimpatizánsait. A stadion élményközponttá szervezését a HCL csoport 1991-ben alapított HCL Technologies vállalata végzi. A 106.000 alkalmazottat foglalkoztató cég egyike azon 8 globális technológiai vállalatnak, amelyek összesen 8 milliárd dolláros bevételt és 1 milliárd profitot hoznak össze az egyébként 15 milliárdosra becsült piacon.

A United a szurkolókkal való kapcsolattartást, azok kiszolgálását hangsúlyozza. Valaha ezt a heti több zsáknyi levél megválaszolása jelentette, ma már a twitter üzenetek és a Facebook like-ok. A HCL pedig azt hangsúlyozza, a Manchester United a világ első számú 21. századi sportvállalata: tapasztalat-és szolgáltatás-központú, eredmény-orientált, gyors és rugalmas, ökoszisztéma vezérelt.

A Forbes cikke mellett ajánlott olvasnivalók:

A HCL-ről

A HCL Technologies-ról

A HCL-Manchester United együttműködésről

Hozzászólások